petrastorm

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Petra Storm - 1 april 2015 22:30

Som vanligt, ha ha men idag har det inte berott på jobb utan andra saker så de har ändå varit en väldigt lugn dag.

Startade med att åka till norrköping i morse för att skriva prov, borjade med att jag inte hitta parkering och när jag väl hittat en tog det fem minuter innan jag hitta biljettautomaten.... Grrr!!! Kom i sista sekund till provet som för övrigt inte alls kändes bra tror nog knappt jag blir godkänd tyvärr.... Men vi får se!
Sen hem å städa lite innan det var dags att väcka upp Emma och åka till viken för lunch med Malin, riktigt trevligt som vanligt även om Emma tråka ur på slutet.
Vi åkte sen till svärmor, handla mat till hästarna och jord till blommorna vi fått av henne att ha i ute krukorna. Sen åkte vi med svärmor hem på en fika innan Emma blev riktigt trött på att vara borta så då åkte vi hem och hon slockna i bilen.

Kom hem strax före grabbarna, när de kom klädde jag om å fixa stallet och red sen en sväng, gick inte så bra idag men så är det! Sen in å käka mat med familjen för att sedan återvända till stallet för att frisera walle lite.
Japp och här ligger jag nu eftrr att ha tittat på greys så nu ska jag sova. I morgon är jag helt ledig från både studier och jobb och ska ingenstans. Tänkte pyssla med lite av varje hoppas på fint väder så jag och Emma kan fixa rabatter och plantera blommor. På kvällen ska jag rida och sen ska walle få ett bad. Så håll tummarna för sol i morgon så kommer nog min dag bli sådär perfekt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards