petrastorm

Direktlänk till inlägg 12 januari 2015

Hm

Av Petra Storm - 12 januari 2015 14:55

... Strumpa va så sjukt trött så jag tänkte hon kunde få sova på mig då hon sover lite längre och bättre då... Nu har hon snart sovit i 2h galet! Tur vi hade en effektiv fm!

Igår var jag lite duktig, tvättade 3 maskiner schabrak och lindor plus att jag plockade isär och smörjde hela hopp utrustningen vilket va dax! Oljade in allt efter tvålen, sådär som vi gjorde på ridskolan när jag var liten., finns det kvar såna ungar? Som spenderar all sin lediga tid i stallet?! Nu var jag inte där så himla mycket eftersom jag hade eget stall med två hästar att sköta varje dag samt rida, träna dressyr måndagar, hopp onsdagar jobba typ var tredje helg på ridskolan för att ha råd att träna från att jag var ca 13. Så alltså så jätte mycket tid över fanns inte. Men vi hade en hel drös duktiga tjejer som var i stallet mer än hemma men det känns som om dessa tjejer försvinner mer och mer eller är det bara en känsla jag har? Numer får man ju nästan betala för att ha medryttare...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Storm - 11 april 2015 09:29

Nu finns jag på; http://nouw.com/Storm

Av Petra Storm - 11 april 2015 09:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3283906140"

Av Petra Storm - 6 april 2015 21:49

Ja nu är jag trött jobba från 20 igår till 10 idag dock med sovande jour så så synd om mig är det inte men man sover ju inte som hemma och inte lika många timmar... Fixade stallet och vila lite innan lunch sen drog ja igång och städade köket, i två t...

Av Petra Storm - 2 april 2015 10:49


Japp nu har jag och Emma planterat blommorna som vi skulle, även fixat stallet, fröken va trött men jag lyckades hålla henne vaken till kl 10... Babyvakten är tyvärr paj så nu får jag vara inne tills hon vaknar... Är inte alls på humör för att städa ...

Av Petra Storm - 1 april 2015 22:30

Som vanligt, ha ha men idag har det inte berott på jobb utan andra saker så de har ändå varit en väldigt lugn dag. Startade med att åka till norrköping i morse för att skriva prov, borjade med att jag inte hitta parkering och när jag väl hittat en...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards