petrastorm

Alla inlägg under februari 2015

Av Petra Storm - 10 februari 2015 13:54

Hej på er!

Har inte skrivit på lnge men jag lever! Har varken haft tid, ork eller lust att skriva.

Har hoppat in och jobbat lite extra på mitt favoritjobb vilket har varit sjukt roligt samtidigt som det såklart påverkar energin helst när jag gick vaken natt, men jag klarade det med =)


Läser just nu psykiatri 2 på uskan och det är 4v praktik i kursen så v 8 och 9 och 11 och 1  ska jag ha praktik på två olika dagliga verksamheter! skoj!!

efter denna kurs är klar har jag endast 300 poäng kvar tills jag är uska!! känns otroligt skönt då jag lite tappat min motivation, alltså det går men det känns lite motigt just nu!

Är även inne i en period där jag är mycket trött, men det är ju många just nu, det vänder nog ihop med att våren och ljuset kommer =)

Var ute med Sara och käka och dansa för ett par v sen, sjukt kul och jag längtar redan tills nästa gång, älskar att vi funnit varandra så himla bra och även jag och Emma det gör att jag känner att jag äntligen börjar hitta lite fina vänner här i krokarna, har ju flera nära vänner såklart men ni bor ju så långt bort!!! ;)


SSK planerna har jag för tillfället lagt lite på is, jag har ju behörigheten klart bara jag skriver ett ok högskoleprov vilket känns skönt men dels behöver jag lite paus från plugget och sen är det lite oklart hur Johans schema kommer se ut efter sommaren och han kommer ev få jobba ännu mer och helt ärligt så kommer jag inte fixa att plugga till ssk då så det får vänta lite tills barnen är lite större, men jag har såklart inte gett upp den drömmen, bara tar en paus =D


Just nu är det fullt kör med det mesta tycker jag, Emma växer och utvecklas och är förbannat söt! David är så duktig på det mesta och just nu flyter det på med barnen!

Lite svårt ibland att hitta ork och motivation till Walle tyvärr, har kommit igång lite men inte fullt ut och det är ju alltid så att när man skall igång och träna oavsett vad det gäller är det ju oftast lite motigt innan det går på rutin! 


Vädret är iaf fantastiskt och igår tog vi oss en promenad, idag har Emma varit mycket trött och sovit mycket så jag har inte kommit till skott med någonting direkt, bara plockat lite hemma, vi skall ut å fixa stallet snart iaf så får vi se om det hinns med en promenad för jag börjar ju jobba om ett par timmar..


Så är det bara lite blaj men ville mest bara skriva att jag lever men att bloggen är rätt nerprioriterad just nu! Bjuder på en bild från vårt lilla Frörum igår!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards